Wednesday, April 22, 2009

Tibalah masanya...

So, aku rasa dah tiba dah masa untuk aku mempopularkan team dalam Malaysia dalam game Football Manager 2009. Aku tengok, dalam internet ni penuh dengan citer football manager team eropah je. Jadi aku nak jadi starter la bagi team negeri dalam Malaysia nih.

So, disebabkan aku ni penyokong kuat pasukan Selangor, dah tentu aku akan memilih Selangor sebagai pasukan aku. Aku dah mula main dari tahun lepas lagi. Tapi baru arini aku nak stat wat blog pasal ni. Skang team Selangor aku tengah main dalam musim 2011/2012 dalam liga super.

Pada musim ini, team aku banyak dibarisi oleh pemain-pemain muda. So ada sket kecelaruan la pasal pemain muda aku ni kurang pengalaman la. Semalam aku men kena bedal ngan Selangor PKNS 2-0. Mengamuk fans aku. Hahaha! Tapi nak wat camner, dah kalah kan. Tapi lepas tu aku bedal Kelantan 2-0 lak. Huh, dapat gak aku tebus kekalahan aku yang lalu.

Wat masa nih aku tak dapat nak update la gambar-gambar yang berkaitan dengan team Selangor aku ni. So, korang tunggu ye berita terkini yang kan diupdate oleh aku.

No comments:

Post a Comment