Wednesday, April 22, 2009

Pengurusan Kelab

Assalamualaikum...Peh, pantas gak aku update blog aku nih...jangan cargas sementara dahla. Ok untuk kali ni, aku dah sediakan beberapa keping gambar untuk tatapan korang semua. Kalau korang ada ape-ape idea yang korang nak kongsi bersama, korang komen la kat sini ye. Mana tau korang ada teknik terbaik nak menjadi manager terbagus...


1. Jadi ni lah profile peribadi aku secara ringkas dalam FM2009 ni. Gambar pon takde, bukan ape, aku takut muka ensem aku ni nanti digilai ramai oleh si gadis dan banyak lak yang histeria...Hahaha!


2. Gambar seterusnya lak menunjukkan pencapaian aku sepanjang aku menjadi manager untuk Selangor ni. Setakat ni aku dah menang 1 Piala Liga Super dan 4 jenis piala len aku dah menang. Aku pon tak pasti Piala FA bape banyak dan Piala Malaysia bape banyak...


3. Gambar ni pulak menunjukkan barisan pemain-pemain utama aku. Pemain aku yang paling bagus dalam ni ialah Safiq Rahim (MC), Amri Yahyah (MC/MR), Khyril Muhymeen Zambri (AML/R), Abdul Hadi Musa (DC), Amirul Hadi Zainal (MR) ngan Suffian Abdul Rahman (GK).


4. Gambar yang terakhir ni lak memaparkan formasi yang digunakan oleh aku untuk mengemudi pasukan Selangor ni. Formasi nih jelas menunjukkan permainan yang defensive, tapi formasi ni jugak mampu membuatkan pasukan Selangor menguasai permainan dan membuat serangan yang berbisa serta menghasilkan gol yang banyak...

So, setakat tu jela perkembangan terkini aku berkenaan penglibatan aku dalam permainan ni. Selama ni aku tak minat nak main langsung, tapi ntah macam ner terbuka pintu hati ni nak men game nih...Hahaha! Jadi, pada korang semua, nantikanlah update yang akan datang ye. Wassalam.

6 comments:

  1. salam...
    waaaaa bro...
    gempak nmpk selangor dlm FM09...
    aku maen gak..
    game nie layan wow...
    tp fm aku ade corrupt lew..
    ade problem..
    installer game nie ko download or beli cd???
    reply ASAP eh

    ReplyDelete
  2. aku beli cd game nih...
    ko manage team maner?

    ReplyDelete
  3. owh...
    nie yg kne crik cd die nie...
    klaw da beli cd die bole updatekn..??
    cmne eh nk tau cd ori or pirate..??
    aku bru lg main...
    tgh sesuaikn diri dgn game nie..
    so aku penah manage selangor, liverpool, crystal palace dan yg trbru real madrid...

    ReplyDelete
  4. sng je nk tau beza bro...
    tp aku tau dr beza hrga jela...
    klu ko tgk org ada jual dvd game nih hrga rm12,2 pirate la...
    tp klu ada org jual dvd ni hrga mhl cm gmpg,2 ori la...
    aku pon bru gak men,xpe2,pelan2 kayuh ye...

    ReplyDelete
  5. oooo.. huhuhu...
    agak2 harge yg cm gmpg tue brpe yea?

    ReplyDelete
  6. aku pon x brape pasti la bro...
    yg pntg agk gmpg gak la hrganye..
    tp klu ko tgk yg hrga rm12 2,ko rembat jela...
    klu ada prob,ko bkr kedai apek tuh...
    bru puas ati...

    ReplyDelete