Friday, April 24, 2009

Selangor vs Kelantan. Siapa Akan Menang?

Assalamualaikum. Tengah dok diam-diam dalam bilik nih, skali baru aku teringat pasal pertembungan Selangor dengan Kelantan Sabtu nih bertarikh 25/4/09 dalam merebut Piala FA 2009. Kehangatannya semakin aku rasai beb, tu blom tambah kehangatan kat Seri Manjung ni. Hahahaha!
Sebelum menuju ke Piala FA 2009 nih, Selangor berjaya menundukkan Perlis dengan agregat 3-2. Manakala Kelantan berjaya menundukkan Negeri Sembilan dengan agregat 2-2, tetapi Kelantan memiliki kelebihan jaringan di tempat lawan
Jadi persoalannya di sini siapa yang akan menang, Selangor yang sekuat Gergasi Merah di kayangan?! Ataupun Kelantan yang di kenali sebagai Red Warrior?! Kalau korang tanya aku sape yang akan menang, buta-buta la aku jawab Selangor menang beb dengan keputusan 3-0. Hahaha! Tapi semuanya akan terjawab pabila berlangsungnya perlawanan pada ari Sabtu ni...So, saksikanlah kehebatan pasukan Selangor ye. Wassalam!!!

p/s: thanx kepada saudara ekhsan sebab sudi jadi followers aku...makasih bro!


No comments:

Post a Comment